2011. január 10., hétfő

"...lelkesen tapsoltak a gyerekek és kiabálták: „Vissza! Vissza! Vissza!" - Tatai Bábcsoport beszámolója

Tatai bábcsoport - Bábbeszámoló 2010 Karácsonyán

Ezen a karácsonyon is 2 bábcsapattal dolgoztam. A bábosaim a Tatai Református Gimnázium tanulói, köztük az én legkisebb leányom is - összesen 6 gimis. / 1 fiú- 5 lány/
17 bábelőadásunk volt, 10 iskola, 5 óvoda , 1 gyermekotthon és egy cigánymisszió gyermekeit értük el, kb. 1900 kisgyermek hallhatta az evangéliumot a bábelőadásokon keresztül.

A „ Ha egyet befogadsz” c. bábdarab kivétel nélkül mindenhol nagy sikert aratott. A gyermekek nagyon figyeltek! Sok helyen megdicsérték az igényes, szép előadást.
Bajon lelkesen tapsoltak a gyerekek- és együtt kiabálták: „Vissza! Vissza! Vissza!- itt már évek óta nem jártunk bábdarabbal.

Egy új iskolát is felkerestünk, ahol 2 előadást tartottunk, mert kb. 350 gyermeknek játszhattunk.
Nagyon boldog voltam, hogy mindegyik gyermek kaphatott ajándékot: CD-t vagy újságot, amivel hazavihették az evangéliumot.

Istennek hála, hogy részt vehettem ebben a munkában és az Úr adott erőt hozzá.
Hála Istennek bábosaim nem lettek betegek, az autó jól működött és a magnó is.

Az egyik bábcsoportban 4-en játszottak, itt kívülről figyelhettem az előadást, és láthattam a meghatottság könnyeit, több pedagógus arcán.

Szeretettel: U. P. Emőke

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése